Jaký je postup při sjednání služby
První kontakt
Vstupní pohovory se zájemci o službu provede sociální pracovnice organizace.
Sociální šetření
Přítomnost zájemce o službu při průběhu sociálního šetření je bezpodmínečně nutná, není možné jednat o přijetí zájemce do služby bez jeho přítomnosti.
Záznam obsahuje základní osobní údaje uživatele, dále citlivé údaje, ale pouze ty které jsou potřebné k zajištění výkonu služby (zdravotní stav, dieta). Sociální situace klienta, zajištění klienta rodinnými příslušníky, možnosti rodiny, hodnocení soběstačnosti uživatele.
Přijetí žadatele
Sociální pracovník dojedná četnost a průběh služby, vše mu řádně, srozumitelně vysvětlí. Při jednání klade doplňující otázky uživateli a zjišťuje zpětnou vazbou, zda uživatel rozuměl poskytnutým informacím. Jednající dává časový prostor uživateli, aby se mohl vyjádřit k nabídce služeb, které budou směřovat k naplnění jeho cílů a potřeb.
Sociální pracovník dojedná četnost a průběh služby, vše mu řádně, srozumitelně vysvětlí. Při jednání klade doplňující otázky uživateli a zjišťuje zpětnou vazbou, zda uživatel rozuměl poskytnutým informacím. Jednající dává časový prostor uživateli, aby se mohl vyjádřit k nabídce služeb, které budou směřovat k naplnění jeho cílů a potřeb.
Přijetí žadatele do služby rozhoduje na základě předložených informací sociální pracovnice , vrchní sestra a ředitelka organizace. Důvody nepřijetí jsou uvedeny v §91 odst. 3 zák. č. 108/2006 Sb. a v části 4 – Odmítnutí zájemce.
Pro vaše dotazy k poskytování sociálních služeb
Pokud jste na našich webových stránkách nenašli to, co přesně hledáte.
Ozvěte se nám na níže uvedených kontaktech od pondělí do pátku od 9:00 – 15:00.